miercuri, mai 18, 2022
AcasăMăgărușul colericMarketing-valoarea brandului

Marketing-valoarea brandului

Clubul Tottenham Hotspor si-a construit un stadion nou in locul celui vechi de pe White Hart Line unul ultramodern cu toate facilitatile pentru ca suporterul sa simta ca e sarbatoare ziua meciului si sa-si petreaca o jumatate de zi chiar cu familia in incinta stadionului

Presedintele cu cea lunga longevitate in functie si cu cel mare salar dintre presedintii cluburilor din Premier League se gandeste serios la cel mai mare contract pentru vanzarea denumirii stadionului clubului pe o perioada de 10 ani.

Pe timp de criza cu campionatul oprit totusi Daniel Levy e gata sa sparga casa deoarece a cerut 250 milioane de lire pe 10 ani pentru ca stadionul lui Tottenham sa poarte denumirea unei multinationale.

Are doua posibilitati Amazon si Nike care sunt gata sa plateasca suma pentru a beneficia de stadionul multifunctional omologat si pentru meciuri de NFL -fotbal american

                                   sursa de inspiratie football.london

Articolul precedentLa munca
Articolul următorDOR DE DUCA
RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -

Most Popular