Fundația Comunitară Oradea îți lansează o provocare! Este vorba despre o ”vânătoare” în stil treasure hunter, doar că de data asta ”comoara” este reprezentată de litere.
Sunt și 12 premii, dar ce este mai important este că poți alimenta Fondul Științescu cu…”fotografii”. Fiecare fotografie pe care o postezi aduce 1 leu în trezoreria fondului care care finanțează atâtea programe utile și interesante pentru copiii noștri.
Campania este o modalitate inedită de a promova noul hub al Fundației Comunitare, care este destinat, din nou, comunității noastre.
Redacția știridinoradea.ro îi felicită pe cei care au avut această idee, pe sponsorii care s-au implicat și îți dorește spor la vânătoare!
Iată comunicatul oficial:
Fundația Comunitară Oradea și-a schimbat casa! Ne-am mutat într-un spațiu nou, primitor și deschis pentru toți oamenii implicați activ în comunitatea noastră, despre care vom dezvălui mai multe în 14 Octombrie, odată cu inaugurarea acestui spațiu.
Noul nostru spațiu este destinat comunității, astfel ieri am lansat ”Vânătoarea de litere”, o campanie de promovare a hub-ului Fundației Comunitare Oradea, în care invităm toți orădenii să se implice!
În ce constă această campanie? Am afișat în locații diferite din Oradea câte un afiș cu o literă din noul nume al hub-ului nostru și cu un indiciu despre locația unde se găsește următoarea literă din denumire.
Cei care doresc să se alăture campaniei noastre trebuie să ”vâneze” literele în locațiile din oraș, să le fotografieze și să le încarce pe pagina de Facebook a evenimentului ”Vânătoarea de litere” https://www.facebook.com/events/485659392017371/, iar mai apoi să ghicească noul nume al hub-ului nostru. Atunci când o persoană adaugă o fotografie, trebuie să eticheteze locația unde a găsit litera. Pentru fiecare fotografie încărcată, Vernicolor România va sprijini cu 1 leu programul Fondul Științescu Oradea.Participanții la campanie, atunci când adaugă fotografia cu litera pe pagina evenimentului nu doar fac o faptă bună, susținând Fondul Științescu Oradea, dar intră și în cursa pentru cele 12 premii puse la bătaie:
– cinci cărți
– cinci invitații duble la Cinema Lotus
– o cină pentru două persoane la Steak Hub Ramada
– două pizza și două băuturi la pizzeria Vezuv din Lotus 2.
Odată cu finalizarea campaniei ”Vânătoarea de litere”, în data de 14 Octombrie, vom dezvălui numele hub-ului Fundației Comunitare Oradea și vom anunța câștigătorii premiilor.
Fundația Comunitară Oradea este o organizație non-guvernamentală, apolitică și non-profit, care își propune îmbunătăţirea vieţii locuitorilor din judeţul Bihor prin mobilizarea şi distribuirea de resurse pentru iniţiative locale. Facem posibil acest lucru prin încurajarea spiritului filantropic și de responsabilitate socială al organizaţiilor non-guvernamentale, companiilor și persoanelor fizice/grupurilor de iniţiativă, cu scopul de a acoperi nevoile mereu în schimbare ale comunității.
Fundația Comunitară Oradea face parte din programul național de “Fundații Comunitare”, inițiat de Asociația pentru Relații Comunitare, în parteneriat cu Fundația Pentru Parteneriat și Fundația Pact, cu sprijinul financiar al Charles Stewart Mott Foundation, Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe și Romanian-American Foundation.